Klacht indienen

Een klacht los ik op!

In de ideale wereld heb jij geen klachten. Helaas komt het toch nog wel eens voor dat je een klacht hebt. Dat kan zijn over de verzekeraar, geldverstrekker, of een inkoop organisatie.  

 

In alle gevallen is dat heel vervelend en is het belangrijk om jouw klacht serieus te nemen. Neem daarom bij een klacht, maar ook bij een lichte onvrede direct contact met mij op. Hoe sneller je dat doet, hoe beter een klacht kan worden opgelost.

 

Ik ga dan proberen de klacht op te lossen, met welke partij dat dan ook is. Wanneer een klacht schriftelijk is gemeld bij de betrokkene en het resultaat is niet naar jouw tevredenheid, dan is er de mogelijkheid om jouw klacht voor te leggen bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD). Uiteraard help ik jou in het oerwoud van verschillende verstrekkers, ambtelijke taal en lastige brieven/situaties. Ik breng je rust en bemiddeling tussen de diverse partijen.

Laat het me weten

We zijn allemaal mensen en kunnen allemaal fouten maken. Het kan dan ook voorkomen dat je wat onvrede hebt over een proces, de voortgang of Frank Financiële Huisarts.

 

Ook in die gevallen verzoek je dat zo snel mogelijk aan te geven, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken en niet onnodig irritaties laten sudderen.

 

Heb je een klacht, neem contact met mij op via e-mail, whatsapp, telefoon of onderstaand formulier.

Contactformulier

*
*
*
*